Niebezpieczne kłamstwa

Niebezpieczne kłamstwa to książka o tematyce której nie czytam za często. Wątek zabójstwa i programu ochrony świadków nie do końca jest mój aczkolwiek w tym wypadku bardzo mi się to podobało. Było to dla mnie coś nowego po wszystkich romansach i książkach fantastycznych. Oczywiście w tej książce znajdziemy też wątek romansu bo przecież to młodzieżówka a co to za książka z tego typu bez tego wątku ? No właśnie.

Za książkę zabrałam się tylko dlatego, że jestem całkowicie i nieodwracalnie zakochana w innych książkach autorki z serii Szeptem. Uwielbiam jak kreuje bohaterów i jak pokazuje nam cały świat w którym rozgrywają się wydarzenia.

Bohaterka pokazuje nam w książce przemianę dziewczyny która całe życie nie musiała nic robić, była zadziorna i myślała że wszystko jej się należy w osobę którą da się lubić, osobę która współczuje i nie zostawia człowieka który potrzebuje pomocy ani też nie ocenia innych tylko ze względu na to jak są ubrani co zdarzyło jej się zrobić na początku książki

Książka skrywa w sobie tajemnice która bardzo wzmacnia chęć czytania tej książki całe to bycie w programie ochrony świadków było dość tajemnice i ciekawe bo w mojej czytelniczej karierze nigdy się z tym nie styknełam. Autorka pokazuje nam wiele postaci których z biegiem książki przestajemy kochać i zaczynamy nienawidzić albo na odwrót i to w tej książce bardzo mi się podobało.

Pozycja zdecydowanie zasługuje na uwagę przez cudownych bohaterów i przez styl pisania autorki który uwielbiam i przez niego będę czytać każdą jej książkę. Pomimo swoich wad i tego że czasami dłużyło mi się czytanie jej to naprawdę powinniście zapoznać się z jej treścią.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz